0 student

Εργαστήριο Διαφημιστικού Σεναρίου

Περιγραφή:

Α. «Επιστημονική Διαφήμιση»

– Τι είναι διαφήμιση και για ποιους λόγους διαφημίζουμε
– Ο ρόλος της διαφήμισης στην αγορά και την κοινωνία
– Οι κατηγορίες της διαφήμισης
– Ποια είναι η δομή μιας σύγχρονη διαφ. Εταιρίας
– Πώς λειτουργεί ένα δημιουργικό γραφείο
– Πώς σχεδιάζεται και πως παράγεται η διαφήμιση
– Το τρίπτυχο Στρατηγική Μάρκετινγκ, Διαφημιστική Στρατηγική, Δημιουργική Στρατηγική
– Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας – Από την ιδέα στην υλοποίηση

Β. «Τεχνική Δημιουργικής Γραφής στη διαφήμιση

– Τι εννοούμε δημιουργικότητα στη διαφημιστική γραφή
– Πώς γράφεται ένα τηλεοπτικό Spot
– Πώς γράφεται ένα σενάριο για βίντεο εταιρικής παραγωγής
– Σχέση λόγου, εικόνας, μουσικής, ηχητικών εφέ
– Ποια είναι τα μυστικά της αποτελεσματικής γραφής
– Πώς γράφεται ένα ραδιοφωνικό spot
– Ποια είναι η διαφορά τίτλου-μηνύματος και slogan
– Κείμενο διαφ. καταχώρησης, εντύπου, εφημερίδας, socialmedia
– Κείμενα βασισμένα στη λογική, το συναίσθημα, την υποβολή
– Κείμενα που εντυπωσιάζουν χωρίς να πουλάνε…

Βιογραφικό

Ο Γιάννης Σώκος είναι δημοσιογράφος, επικοινωνιολόγος. Γεννήθηκε στο Διμηνιό Κορινθίας το 1949. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Επίσης, Δημοσιογραφία και Δημόσιες σχέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Διετέλεσε γενικός διευθυντής στην εταιρία ATE Advertising του Τραπεζικού Ομίλου ΑΤΕ bank, με την ιδιότητα του επικοινωνιολόγου.

Ασχολήθηκε με την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση.

Εργάστηκε ως σύμβουλος Διαφημιστικής Στρατηγικής, δημιουργικός διευθυντής, σεναριογράφος σε ελληνικές και πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες (ADEL Saatchi &Saatchi, ABC, ΔΔ. Δήμου, EURO Advertising, Mίνως, TED Bates, Synedia).

Έγραψε τηλεοπτικά σενάρια, ραδιοφωνικά spots, slogans και διαφημιστικά κείμενα για πελάτες ή προϊόντα όπως PROCTER & CAMBLE, COLGATE, KNORR, RENAULT, MERCENDES, SEAT, IBM, SEIKO, BRAVO, AGFA, CILLETE, ATE BANK, Μπύρες HENNIGER και FIX,ΑΛΛΑΤΙΝΗ,ΛΑΪΚΌ ΛΑΧΕΙΟ, ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΠ, εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, καθαριστικό ΑZAX, γυαλιστικό παπουτσιών ΚΑΜΕΛ, τσιγάρα COOPER, BF και GR, κρασιά ΖΙΤΣΑ, ΚΑΪΡ,ΕΟΣ ΣΑΜΟΥ, Λάδια ΕΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΛΕΣΒΟΥ, ΛΑΚΩΝΙΑΣ, γαλακτοκομικά προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ και ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, μαστίχα ΕΛΜΑ Χίου, κ.α.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Συνεργάστηκε με την Ελληνική Τηλεόραση, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης, γνωστές εφημερίδες και έντυπα πανελλαδικής κυκλοφορίας, καθώς και με έντυπα του Περιοδικού, Ειδικού και Επαρχιακού Τύπου.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Δίδαξε θεωρία Επιστημονικής Διαφήμισης και πρακτική Δημιουργικής Γραφής στους τομείς «Διαφημιστική Κειμενογραφία» και «Τηλεοπτική Σεναριογραφία».

Διάρκεια: 12 συναντήσεις (3 μήνες).
Συχνότητα: Μια φορά την εβδομάδα (2 ώρες περίπου το κάθε μάθημα).
Κόστος: 120,00€ (60,00€ με την εγγραφή, 30,00€ μετά την 6η συνάντηση και 30,00€ μετά την 9η συνάντηση).
Έναρξη: Αρχές Νοεμβρίου. Μετά τη δήλωση συμμετοχής σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας γνωστοποιήσουμε την ακριβή ημερομηνία έναρξης καθώς και τους κωδικούς παρακολούθησης.

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1) Τηλεφωνικά στο 2741073509.
2) Μέσω της παρακάτω on line φόρμας συμμετοχής:

 

Φόρμα δήλωσης συμμετοχής


Τρόποι πληρωμής

Curriculum is empty

Instructor

Ο Γιάννης Σώκος είναι δημοσιογράφος, επικοινωνιολόγος. Γεννήθηκε στο Διμηνιό Κορινθίας το 1949. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Επίσης, Δημοσιογραφία και Δημόσιες σχέσεις.

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *